close


2007.03.18 am00:07

Kiss me by Sixpence None the Richer

Kiss me , out of the bearded barley
Nightly , beside the green, green grass
Swing swing , swing the spinning step
You wear those shoes and I will wear that dress

Oh , kiss me beneath the milky twilight
Lead me out on the moonlit floor
Lift your open hand
Strike up the band and make the fireflies dance
Silver moon's sparkling , so kiss me

Kiss me , down by the broken tree house
Swing me , upon its hanging tire
Bring bring , bring your flowered hat
We'll take the trail marked on your father's map

從大麥田裡走出來吻我
每個夜晚 青草地旁
搖擺 搖擺 搖擺迴旋的舞步
你穿上那雙鞋而我將穿上那衣裳

喔 在乳白色的薄霧下吻我
帶領我到月光下 揚起你的手
讓樂團開始演奏 讓螢火蟲起舞
銀色月光正閃耀著 吻我吧

在破舊的樹屋下吻我
搖擺樹下懸吊輪胎作成的鞦韆
帶著 帶著 帶著你的花帽子
我們將踏上你父親在地圖上標記的小徑


Sixpence None the Richer,我唯一知道的歌─Kiss me。
總覺得這麼一首就夠了。
像Frente也只用一首Bizarre love triangle就把我迷的死死。

這首歌是給小愛的!(特別強調)

這在彭的婚禮上迷倒小愛,
所以獻給小愛。

是首溫馨感人可愛的歌。
聽就是了噗。
(主唱好正!)

最近一直都會放英文歌吧,
沉溺在那些暖暖的旋律。

2007.03.18 am00:11
arrow
arrow
    全站熱搜

    Leaves Chiang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()